Страницы

Гурток "STEAM-освіта, або стежина у Всесвіт"

Керівник:
Полукеєва Юлія Михайлівна, освіта вища, ІІ кваліфікаційна категорія, стаж роботи 9 років.
З погляду науковців, найбільш реально вибудувати та реалізувати ефективний підхід до розвитку, виховання й навчання сучасних дітей вдається завдяки новому напрямку в освіті – STEAM, що дає змогу розвинути у дітей навики інноваційного, інженерно-технічного мислення, яке є основою дитячого винахідництва.
Ми живемо у високотехнологічному суспільстві: у ньому дуже велике значення має техніка та технології. Нині культура користування технікою поступово стає важливою складовою загальної культури людини: людина має знати як ефективно, оптимально та доцільно використовувати техніку, не шкодячи ані собі, ані іншим людям.
Мета:
-формувати у дітей практичні вміння і навички взаємодії з природою, елементарні навички пошукової роботи
-посилювати інтерес до явищ живої та неживої природи, активізувати самостійну розумову діяльність;
-підводити дошкільників до розв’язання пізнавальних завдань з допомогою наявних у них знань, умінь і навичок;
- розвивати вміння аналізувати, систематизувати результати, наслідки роботи, розуміння дітьми причинно-наслідкових зв’язків;
-створити умови, які викликають бажання дітей досліджувати, експериментувати, пізнавати все нове, незвичайне з навколишнього світу.
Завдання:
- розширювати уявлення дітей про фізичні властивості навколишнього світу: знайомити з різними властивостями речовин;
- розвивати уявлення про основні природні явища;
- формувати у дітей елементарні географічні уявлення;
- формувати досвід виконання правил техніки безпеки при проведенні дослідів;
- розвивати пізнавальний інтерес до світу природи, розуміння взаємозв'язків у природі і місце людини в ній;
- виховувати гуманне, дбайливе ставлення до світу природи і навколишнього світу в цілому.
-формувати уявлення про природні умови, що впливають на все живе, зокрема про такі об’єкти, як сонце, повітря, ґрунт, вода, їх властивості та значення для життя;
-формувати розуміння взаємозв’язку між об’єктами природи, залежності між природними явищами, причинами їх виникнення.